Promovarea online coincide tot mai des în ziua de astăzi cu lansarea unei noi afaceri, a unui nou produs sau serviciu. Orice deținător de afacere care vrea să crească business-ul trebuie să fie prezent în mediul online cu un site profesional. Doar că simpla existență a unui site nu garantează și succesul afacerii. Prin urmare vor trebui parcurși niște pași pentru ca afacerea să ajungă să aibă o vizibilitate mai mare.
E important să alegi cuvintele cheie potrivite?
De cele mai multe ori, cuvintele cheie sunt alese în funcție de domeniul de activitate al site-ului ținându-se cont de numărul de căutări, fără a se face o validare a acestora. Recomandarea este ca fiecare expresie să fie căutată și să se facă o analiză după căutarea cu acea expresie. E important să faci acest lucru pentru că, dacă expresia nu este printre rezultate, atunci e posibil ca acea expresie să nu fie cea mai bună pentru o campanie de optimizare.
În majoritatea cazurilor, pagina principală este cea mai importantă din tot site-ul. Un întreg site poate fi rezumat prin câteva cuvine principale. Alegerea unui paragraf care să aibă aceste cuvinte și pe care să îl pui pe pagina principală a site-ului va aduce rezultate. Nu sunt de neglijat nici restul paginilor site-ului.
Cum se realizează optimizarea tehnică?
Procesul de seo nu se materializează doar în acțiuni din afara site-ului. Sunt necesare, de regulă, și modificări tehnice de actualitate, care să ia în considerare performanța site-ului. Pentru a atinge obiectivele, sunt importante o bază tehnică solidă și o analiză riguroasă.
Actualizarea tehnică realizată optim va duce la campanii SEO reușite, dar și la beneficii pe care le vor avea utilizatorii. Pe lângă acest lucru, optimizarea tehnică are un rol important în creșterea ratelor de conversie și de revenire pe site. Tocmai pentru că impactul este atât de mare, optimizarea este necesară la începutul campaniei SEO.
Tot legat de aspectul tehnic este și viteza de încărcare pe site. Site-urile care au o viteză mică de încărcare suferă în sensul că Google direcționează mai puțin trafic către ele. Din acest motiv trebuie cunoscute elementele care pot duce la o viteză mică. Pot fi pozele, elementele vizuale sau chiar structura site-ului. Dacă problemele sunt create din cauza pozelor, le poți reduce, mai ales că nu trebuie ca pozele să aibă rezoluții mari.
E importantă o campanie de advertoriale pentru optimizarea SEO?
Bineînțeles că da! Chiar dacă discutăm despre promovarea afacerii, a unui produs sau serviciu, un advertorial te va prezenta în fața clienților într-un mod agreabil și incitant. Asta datorită formelor pe care le pot lua advertorialele prin conținutul prietenos și informativ, spre deosebire de reclamele clasice.
Acesti tip de reclamă este publicat pe site-uri relevante, pe bloguri care aparțin unor formatori de opinie și are rolul de a-ți face afacerea cunoscută și credibilă. Asta se va traduce într-o creștere a vânzărilor.
Ce avantaje prezintă advertorialele?
Sunt multe avantaje pentru care ar trebui să apelezi la advertoriale. În primul rând, ele reprezintă un mod rapid de a obține backlink-uri. În al doilea rând, te prezintă într-un mod care să placă potențialilor tăi clienți. În al treilea rând, ajută afacerea să aibă un ranking mai bun în mediul virtual, iar asta înseamnă că afișarea pe paginile motoarelor de căutare va fi mai bună. Nu în ultimul rând, o campanie de advertoriale îți permite să te adresezi exact publicului tău țintă. Asta înseamnă că mesajele pe care le transmiți vor ajunge direct la potențialii tăi clienți.
În cazul în care vrei să faci o campanie SEO, dar nu ai experiență, ia legătura cu persoane care te pot îndruma în acest sens.
Comentarii recente