NEW

Sfaturi practice pentru economisirea de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W

Fie din motive de mediu, fie pentru a economisi bani, exista sfaturi pentru a reduce consumul de combustibil. Prin adoptarea acestor reguli, prelungesti durata de viata a motorului, dar vei reusi sa faci si o economie de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W. Nu este...

Cosulbio.ro – magazinul familiei tale

Deși dieta fără gluten nu include marea majoritate a prăjiturilor tradiționale, dulciurilor și altor tentații similare (deoarece conțin făină de grâu din abundență), există încă un număr mare de produse bio fără gluten, care satisfac dorința de dulciuri și pe care le...

Ce stil de viata iti doresti sa ai la pensie?

Daca ai sub 40 de ani, sansele sa te gandesti serios la pensionare probabil ca sunt foarte mici. Desigur, pensionarea nu se afla in topul subiectelor celor tineri, iar pe fondul pandemiei COVID-19, mersul copiilor la scoala, vacantele puse pe stop, si sanatatea sunt...

10 moduri de a calatori prin lume (aproape) gratuit in 2021

Resorturile de 5 stele, transferurile private si clasa business ne-au facut sa credem ca pentru a calatori trebuie sa spargem vreo banca! Exista loc si pentru turistii cu buget redus, insa te-ai gandit vreodata sa faci un pas mai departe si sa calatoresti fara sa...

Top 10 sfaturi pentru gestionarea timpului

Am auzit cu totii de zicala „time is money”, insa ceea ce nu stiai este ca timpul tau poate fi mult mai valoros decat banii! Timpul iti poate restabili echilibrul in viata si iti poate deschide oportunitati catre ceea ce te implineste cu adevarat. In plus, gestionarea...

Cele mai interesante accesorii de petrecere pentru copii

Organizarea unei petreceri pentru copii poate fi o experiență plină de bucurie și entuziasm, iar alegerea accesoriilor potrivite poate face evenimentul să fie și mai special. De la decoruri colorate și tematice până la jocuri distractive și gustări delicioase, există...

5 motive să alegi injecțiile la domiciliu

Fotografie de u_7je6tzfl9s pe Pixabay.com Chiar dacă nu sunt cunoscute de toată lumea, injecțiile la domiciliu au început să devină din ce în ce mai populare în ultima vreme. Acest lucru se întâmplă dintr-o varietate de motive pe care le vom explora în detaliu, pentru...

De ce Este Importantă Revizia Anuală a Acoperișului: Rolul Esențial al Serviciilor unei Dachdeckerei

Acoperișul este o componentă vitală a oricărei clădiri, oferind protecție împotriva intemperiilor și menținând confortul și siguranța locuinței sau a spațiului comercial. Cu toate acestea, mulți proprietari tind să neglijeze revizia și întreținerea adecvată a...

Montarea Tablei Cutate pentru Acoperișuri Durabile și Elegante

Atunci când vine vorba de acoperișuri durabile și estetice, tabla cutată reprezintă una dintre cele mai populare opțiuni. La AcoperisuriLaCheie.eu, ne mândrim cu expertiza noastră în montarea tablei cutate, oferind soluții personalizate pentru nevoile și preferințele...

Cum alegi pantofii potriviți pentru evenimente?

Atunci când vine vorba de alegerea pantofilor potriviți pentru diverse evenimente, există câteva aspecte esențiale de luat în considerare, de la tipul de eveniment și codul vestimentar până la confort și preferințele personale. Fie că este vorba despre o ocazie...

Expertiză Profesională în Acoperișuri și Tinichigerie la Dachdecker und Spengler

La Dachdecker und Spengler, ne mândrim cu experiența noastră vastă în montarea, repararea și întreținerea acoperișurilor și elementelor de tinichigerie în Austria. Oferim servicii de cea mai înaltă calitate pentru a vă asigura un acoperiș durabil și funcțional. Montaj...

De ce sunt scuterele electrice alegerea ideală pentru livratorii de mâncare

Imagine de Lukas Bee. pe Unsplash.com   Cu siguranță te-ai întrebat de ce scuterele electrice sunt considerate alegerea ideală pentru livratorii de mâncare. Ei bine, acest lucru se datorează unei serii de avantaje care fac din ele partenerul perfect pentru cei...

Mânerele ca elemente de design: Cum să îmbini estetica și funcționalitatea în mobilierul de bucătărie

Imagine de Christian Mackie pe Unsplash.com Astăzi, vom explora un aspect esențial al designului de mobilier de bucătărie: mânerele. Aceste componente mici, dar esențiale, sunt adesea subevaluate în procesul de creare a mobilei, însă ele pot aduce un plus de estetică...

Redecorează-ți casa odată cu venirea primăverii! Top 3 sfaturi pentru a obține rezultatele dorite

Poză de Pixabay pe Pexels.com Venirea primăverii aduce cu ea schimbarea, motiv pentru care este cazul să te uiți în jurul tău și să observi ce lucruri necesită schimbare. Dacă ai decis că locuința ta se numără printre ele, atunci trebuie să iei măsuri cât mai repede...

Siguranțe automate de curbă B – definiție, rol și caracteristici

Poză de Markus Spiske pe Unsplash.com Siguranțele sunt printre cele mai importante componente ale unei instalații electrice. Acestea oferă protecție împotriva unor riscuri majore presupuse de folosirea curentului electric. Există mai multe tipuri de siguranțe, iar...

Te gandesti de ceva vreme sa iti deschizi propriul magazin online cu haine? Daca raspunsul tau este da, trebuie sa stii ca acum este cel mai bun moment sa faci acest pas. Industria de fashion este in continua crestere, de la an la an. Ceea ce inseamna oportunitati de business usor de accesat.

Este putin spus ca ne place sa facem cumparaturi online, mai ales cand e vorba de haine. Ne place sa ne reinnoim garderoba periodic, iar magazinele online au facut acest proces mai simplu si mai placut. Hainele mult dorite sunt doar la cateva clicuri distanta si, in plus, ne sunt livrate la usa.

Pentru cei care sa gandesc la o afacere proprie, nisa de fashion inca ofera locuri disponibile. Este adevarat ca nu e tocmai usor sa pornesti si sa conduci o afacere. Dar, daca esti dipus(a) sa dedici timp, efort si resurse, recompensele pot fi extraordinare.

Ce trebuie sa faci pentru a incepe o afacere cu haine online? Ti-am pregatit mai jos o lista cu pasi esentiali, pentru a te ajuta sa pornesti la drum. Nu uita si de aspectele legale, ce tin de infiintarea unei societati comerciale.

1. Identifica o nevoie in piata

Poate ca ai deja cateva idei de produse. Cu toate astea, nu sari in a lua decizii. Unul din motivele pentru care anumiti antreprenori esueaza este faptul ca nimeni nu vrea sa le incerce produsele.

Pentru a vedea daca exista cerere pentru anumite produse, trebuie sa incepi prin a face un studiu de piata. Google Trends si Facebook Ad Library sunt doua unelte gratuite care te ajuta in acest sens. Vezi cat de cautate sunt produsele sau ce produse sunt cele mai promovate platit de magazinele existente.

2. Identifica si cunoaste-ti audienta targetata

Pe langa identificarea cererii in piata, mai trebuie sa gasesti audienta ideala pentru produsele tale. Mai mult, trebuie sa ajungi sa o cunosti bine (varsta, ocupatie, statut social, preferinte, hobby-uri, interese etc.).

La ce te ajuta asta? Vei stii cum sa abordezi clientii, cu ajutorul reclamelor si campaniilor de marketing, pentru ca acestia sa cumpere de la tine.

3. Configureaza-ti planul de business pentru linia ta de articole vestimentare

Nu este suficient doar sa infiintezi o companie si sa incepi sa vinzi. Trebuie sa ai un plan de business in spate. Incepe prin a defini compania/afacerea ta, care este misiunea si ce anume vinzi.

Apoi, stabileste ce obiective vrei sa atingi. Obiectivele trebuie sa fie realiste, actionabile, specifice si masurabile.

Cum planuiesti sa atingi aceste obiective? Aici trebuie sa pregatesti anumiti pasi si strategii menite sa te ajute. Poate va fi necesar sa mai faci modificari pe parcurs, dar este important sa ai de unde incepe.

De ce crezi ca vei avea succes? Cum te diferentiezi de competitie? Aici intra in scena studiul de piata.

4. Gaseste un producator/furnizor pentru produse

Este foarte important sa gasesti producatori de incredere. De aceea, este recomandat sa dedici timp acestui aspect si sa probezi ceea ce gasesti, inainte sa iei o decizie (discutii directe cu producatorul/furnizorul).

Pe langa costurile generate de productia pieselor vestimentare, trebuie sa iei in calcul si cheltuielile legate de transport. Asadar, chiar daca gasesti un furnizor mai ieftin in strainatate, vezi daca nu cumva dai pe transport banii economisiti pe productie.

Vezi mai multe variante (furnizori/producatori) inainte sa iei o decizie finala. Bineinteles, nu uita de calitate.

5. Stabileste brand-ul sub care vei vinde

Fie ca vinzi piese apartinand unor marci consacrate sau iti creezi propria linie de haine, va trebui sa ai un brand. Lumea trebuie sa te poata recunoaste din multitudinea de afaceri din nisa de fashion. Un brand bine conturat te ajuta.

6. Pune-ti la punct magazinul

Odata ce ai produsele, te poti apuca de pus la punct magazinul online. Alege cu atentie platforma pe care iti vei desfasura activitatea, din moment ce te poate ajuta sau incurca.

Un magazin cu haine online nu este dificil de pus la punct, cand folosesti platforma adecvata. O platforma SaaS, cum e Gomag, e numai buna pentru situatia ta. Trebuie doar sa ai putina rabdare pentru a intelege cum functioneaza.

In mare, un magazin online are nevoie de o tema, setari referitoare la design/aspect, urcarea produselor in site, adaugare poze si descrieri, preturi si alte detalii legate de oferte. Pe masura ce setezi magazinul, vei vedea ce mai este nevoie. Pentru asta, nu ezita sa accesezi si zona de suport a platformei, unde gasesti toata informatia de care ai nevoie.

7. Alege un pret de vanzare potrivit

Din ce motiv aleg oamenii sa-si deschida propria afacere? Pentru castig (bani), bineinteles. Dar, pentru a castiga bani, trebuie mai intai sa iti amortizezi cheltuielile. Recomandarea este sa nu setezi preturi dupa ureche.

Vezi exact ce cheltuieli ai (cu marfa, depozitarea, transportul, marketing, salarii etc.) si mai apoi adauga marja de profit. Ideal, pretul produselor ar trebuie sa fie accesibil pentru nisa ta de clienti, dar sa iti ofere si tie un profit.

8. Da drumul campaniilor de marketing

Ar fi ideal sa incepi campaniile de marketing inca dinainte sa lansezi magazinul online. Astfel, cresti sansele ca primele vanzari sa aiba loc chiar la lansare. Pregatesti audienta pentru ce urmeaza si le starnesti interesul.

La inceput, cand bugetul de marketing e mai mic, te poti axa pe continut. Blogul din magazin si paginile de social media (inclusiv YouTube) sunt medii excelente pentru a posta continut (de diverse feluri). Vei atrage astfel atentia utilizatorilor si vei creste in mod organic. Trebuie doar sa oferi continut unic si de calitate.

Bineinteles, pe cat se poate, ruleaza si campanii platite, pentru a creste si mai mult vizibilitatea brand-ului si magazinului online.