NEW

Sfaturi practice pentru economisirea de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W

Fie din motive de mediu, fie pentru a economisi bani, exista sfaturi pentru a reduce consumul de combustibil. Prin adoptarea acestor reguli, prelungesti durata de viata a motorului, dar vei reusi sa faci si o economie de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W. Nu este...

Cosulbio.ro – magazinul familiei tale

Deși dieta fără gluten nu include marea majoritate a prăjiturilor tradiționale, dulciurilor și altor tentații similare (deoarece conțin făină de grâu din abundență), există încă un număr mare de produse bio fără gluten, care satisfac dorința de dulciuri și pe care le...

Ce stil de viata iti doresti sa ai la pensie?

Daca ai sub 40 de ani, sansele sa te gandesti serios la pensionare probabil ca sunt foarte mici. Desigur, pensionarea nu se afla in topul subiectelor celor tineri, iar pe fondul pandemiei COVID-19, mersul copiilor la scoala, vacantele puse pe stop, si sanatatea sunt...

10 moduri de a calatori prin lume (aproape) gratuit in 2021

Resorturile de 5 stele, transferurile private si clasa business ne-au facut sa credem ca pentru a calatori trebuie sa spargem vreo banca! Exista loc si pentru turistii cu buget redus, insa te-ai gandit vreodata sa faci un pas mai departe si sa calatoresti fara sa...

Top 10 sfaturi pentru gestionarea timpului

Am auzit cu totii de zicala „time is money”, insa ceea ce nu stiai este ca timpul tau poate fi mult mai valoros decat banii! Timpul iti poate restabili echilibrul in viata si iti poate deschide oportunitati catre ceea ce te implineste cu adevarat. In plus, gestionarea...

Cum se monitorizează performanța unei mașini CNC în timp real?

Monitorizarea performanței unei mașini CNC în timp real este un proces esențial pentru optimizarea productivității, menținerea calității produselor finite și prevenirea apariției defectelor sau a timpilor morți neplanificați. Mașinile CNC, indiferent dacă vorbim...

Cum se construiește un subnet eficient în Bittensor?

Rețelele descentralizate au devenit un pilon esențial al infrastructurii Web3, oferind o alternativă promițătoare la modelele centralizate tradiționale. Printre aceste rețele se remarcă Bittensor, un protocol open-source care valorifică puterea rețelelor neuronale...

Care sunt cele mai comune tipuri de active tokenizate?

Tokenizarea reprezintă un proces revoluționar prin care activele tradiționale sau digitale sunt transformate în unități digitale securizate, denumite tokenuri, care pot fi tranzacționate pe blockchain. Ideea de tokenizare nu este doar o inovație tehnologică, ci și una...

Designul ca poveste: de ce fiecare spațiu ar trebui să spună ceva despre tine

Într-o lume în continuă mișcare, în care suntem bombardați cu trenduri efemere și soluții de design "la cheie", adesea uităm un adevăr fundamental: spațiul în care trăim este mult mai mult decât o simplă înșiruire de camere și piese de mobilier. Este refugiul nostru,...

Care sunt cele mai recente tendințe în modă pentru femei?

Moda feminină a intrat într-o nouă eră de redefinire, unde standardele rigide și estetica impusă sunt treptat abandonate împreună cu ideea că frumusețea este o normă unitară. În ultimii ani, femeile aleg să-și construiască stilul nu ca pe o conformare, ci ca pe o...

Care sunt cele mai bune instrumente gratuite pentru analiza backlinkurilor?

Backlinkurile reprezintă un pilon esențial al oricărei strategii de optimizare pentru motoarele de căutare. Acestea sunt considerate voturi de încredere din partea altor site-uri, semnalând către Google și alte motoare de căutare că pagina ta are valoare, relevanță și...

De ce este importantă diversitatea surselor de backlink-uri?

Semnificația backlink-urilor în cadrul strategiilor SEO În peisajul digital actual, unde competiția pentru vizibilitate online este mai intensă ca niciodată, backlink-urile joacă un rol esențial în determinarea autorității și credibilității unui site web. Prin...

Cum pot evita întârzierea livrării unui colet din România în Anglia?

Logistica transfrontalieră: un echilibru sensibil între eficiență și variabile necontrolabile Trimiterea unui colet din România către Anglia poate părea un proces simplu, mai ales în contextul globalizării și al dezvoltării rapide a serviciilor de curierat...

De ce unele domenii de internet sunt mai scumpe ca altele?

În lumea digitală, un nume de domeniu este echivalentul adresei unei proprietăți în lumea fizică. Așa cum unele cartiere sunt mai scumpe decât altele datorită amplasării, accesibilității sau prestigiului, la fel și domeniile pot varia semnificativ în preț, de la...

Nicușor Dan nu e omul tuturor. Și asta e foarte bine.

Începe din nou campania electorală. Începe din nou perioada în care fiecare candidat încearcă să spună ce vrei să auzi. Nicușor Dan face exact invers. Nu se pliază, nu se adaptează în funcție de public, nu-și reglează discursul după vântul din sondaje. Este, poate,...

Te gandesti de ceva vreme sa iti deschizi propriul magazin online cu haine? Daca raspunsul tau este da, trebuie sa stii ca acum este cel mai bun moment sa faci acest pas. Industria de fashion este in continua crestere, de la an la an. Ceea ce inseamna oportunitati de business usor de accesat.

Este putin spus ca ne place sa facem cumparaturi online, mai ales cand e vorba de haine. Ne place sa ne reinnoim garderoba periodic, iar magazinele online au facut acest proces mai simplu si mai placut. Hainele mult dorite sunt doar la cateva clicuri distanta si, in plus, ne sunt livrate la usa.

Pentru cei care sa gandesc la o afacere proprie, nisa de fashion inca ofera locuri disponibile. Este adevarat ca nu e tocmai usor sa pornesti si sa conduci o afacere. Dar, daca esti dipus(a) sa dedici timp, efort si resurse, recompensele pot fi extraordinare.

Ce trebuie sa faci pentru a incepe o afacere cu haine online? Ti-am pregatit mai jos o lista cu pasi esentiali, pentru a te ajuta sa pornesti la drum. Nu uita si de aspectele legale, ce tin de infiintarea unei societati comerciale.

1. Identifica o nevoie in piata

Poate ca ai deja cateva idei de produse. Cu toate astea, nu sari in a lua decizii. Unul din motivele pentru care anumiti antreprenori esueaza este faptul ca nimeni nu vrea sa le incerce produsele.

Pentru a vedea daca exista cerere pentru anumite produse, trebuie sa incepi prin a face un studiu de piata. Google Trends si Facebook Ad Library sunt doua unelte gratuite care te ajuta in acest sens. Vezi cat de cautate sunt produsele sau ce produse sunt cele mai promovate platit de magazinele existente.

2. Identifica si cunoaste-ti audienta targetata

Pe langa identificarea cererii in piata, mai trebuie sa gasesti audienta ideala pentru produsele tale. Mai mult, trebuie sa ajungi sa o cunosti bine (varsta, ocupatie, statut social, preferinte, hobby-uri, interese etc.).

La ce te ajuta asta? Vei stii cum sa abordezi clientii, cu ajutorul reclamelor si campaniilor de marketing, pentru ca acestia sa cumpere de la tine.

3. Configureaza-ti planul de business pentru linia ta de articole vestimentare

Nu este suficient doar sa infiintezi o companie si sa incepi sa vinzi. Trebuie sa ai un plan de business in spate. Incepe prin a defini compania/afacerea ta, care este misiunea si ce anume vinzi.

Apoi, stabileste ce obiective vrei sa atingi. Obiectivele trebuie sa fie realiste, actionabile, specifice si masurabile.

Cum planuiesti sa atingi aceste obiective? Aici trebuie sa pregatesti anumiti pasi si strategii menite sa te ajute. Poate va fi necesar sa mai faci modificari pe parcurs, dar este important sa ai de unde incepe.

De ce crezi ca vei avea succes? Cum te diferentiezi de competitie? Aici intra in scena studiul de piata.

4. Gaseste un producator/furnizor pentru produse

Este foarte important sa gasesti producatori de incredere. De aceea, este recomandat sa dedici timp acestui aspect si sa probezi ceea ce gasesti, inainte sa iei o decizie (discutii directe cu producatorul/furnizorul).

Pe langa costurile generate de productia pieselor vestimentare, trebuie sa iei in calcul si cheltuielile legate de transport. Asadar, chiar daca gasesti un furnizor mai ieftin in strainatate, vezi daca nu cumva dai pe transport banii economisiti pe productie.

Vezi mai multe variante (furnizori/producatori) inainte sa iei o decizie finala. Bineinteles, nu uita de calitate.

5. Stabileste brand-ul sub care vei vinde

Fie ca vinzi piese apartinand unor marci consacrate sau iti creezi propria linie de haine, va trebui sa ai un brand. Lumea trebuie sa te poata recunoaste din multitudinea de afaceri din nisa de fashion. Un brand bine conturat te ajuta.

6. Pune-ti la punct magazinul

Odata ce ai produsele, te poti apuca de pus la punct magazinul online. Alege cu atentie platforma pe care iti vei desfasura activitatea, din moment ce te poate ajuta sau incurca.

Un magazin cu haine online nu este dificil de pus la punct, cand folosesti platforma adecvata. O platforma SaaS, cum e Gomag, e numai buna pentru situatia ta. Trebuie doar sa ai putina rabdare pentru a intelege cum functioneaza.

In mare, un magazin online are nevoie de o tema, setari referitoare la design/aspect, urcarea produselor in site, adaugare poze si descrieri, preturi si alte detalii legate de oferte. Pe masura ce setezi magazinul, vei vedea ce mai este nevoie. Pentru asta, nu ezita sa accesezi si zona de suport a platformei, unde gasesti toata informatia de care ai nevoie.

7. Alege un pret de vanzare potrivit

Din ce motiv aleg oamenii sa-si deschida propria afacere? Pentru castig (bani), bineinteles. Dar, pentru a castiga bani, trebuie mai intai sa iti amortizezi cheltuielile. Recomandarea este sa nu setezi preturi dupa ureche.

Vezi exact ce cheltuieli ai (cu marfa, depozitarea, transportul, marketing, salarii etc.) si mai apoi adauga marja de profit. Ideal, pretul produselor ar trebuie sa fie accesibil pentru nisa ta de clienti, dar sa iti ofere si tie un profit.

8. Da drumul campaniilor de marketing

Ar fi ideal sa incepi campaniile de marketing inca dinainte sa lansezi magazinul online. Astfel, cresti sansele ca primele vanzari sa aiba loc chiar la lansare. Pregatesti audienta pentru ce urmeaza si le starnesti interesul.

La inceput, cand bugetul de marketing e mai mic, te poti axa pe continut. Blogul din magazin si paginile de social media (inclusiv YouTube) sunt medii excelente pentru a posta continut (de diverse feluri). Vei atrage astfel atentia utilizatorilor si vei creste in mod organic. Trebuie doar sa oferi continut unic si de calitate.

Bineinteles, pe cat se poate, ruleaza si campanii platite, pentru a creste si mai mult vizibilitatea brand-ului si magazinului online.