NEW

Sfaturi practice pentru economisirea de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W

Fie din motive de mediu, fie pentru a economisi bani, exista sfaturi pentru a reduce consumul de combustibil. Prin adoptarea acestor reguli, prelungesti durata de viata a motorului, dar vei reusi sa faci si o economie de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W. Nu este...

Cosulbio.ro – magazinul familiei tale

Deși dieta fără gluten nu include marea majoritate a prăjiturilor tradiționale, dulciurilor și altor tentații similare (deoarece conțin făină de grâu din abundență), există încă un număr mare de produse bio fără gluten, care satisfac dorința de dulciuri și pe care le...

Ce stil de viata iti doresti sa ai la pensie?

Daca ai sub 40 de ani, sansele sa te gandesti serios la pensionare probabil ca sunt foarte mici. Desigur, pensionarea nu se afla in topul subiectelor celor tineri, iar pe fondul pandemiei COVID-19, mersul copiilor la scoala, vacantele puse pe stop, si sanatatea sunt...

10 moduri de a calatori prin lume (aproape) gratuit in 2021

Resorturile de 5 stele, transferurile private si clasa business ne-au facut sa credem ca pentru a calatori trebuie sa spargem vreo banca! Exista loc si pentru turistii cu buget redus, insa te-ai gandit vreodata sa faci un pas mai departe si sa calatoresti fara sa...

Top 10 sfaturi pentru gestionarea timpului

Am auzit cu totii de zicala „time is money”, insa ceea ce nu stiai este ca timpul tau poate fi mult mai valoros decat banii! Timpul iti poate restabili echilibrul in viata si iti poate deschide oportunitati catre ceea ce te implineste cu adevarat. In plus, gestionarea...

Ce diferențiază un club pentru copii bine gândit de un kids club obișnuit dintr-un resort all inclusive?

Când pleci în vacanță cu copiii, te uiți instinctiv la cameră, la piscină și la mâncare. Apoi cauți, aproape din reflex, dacă există un club pentru cei mici. Majoritatea resorturilor bifează această opțiune și, pe hârtie, pare suficient. În practică, diferența dintre...

Cum să alegi corect o echipă pentru lucrări exterioare sau renovări

Alegerea unei echipe potrivite pentru lucrări exterioare sau renovări este una dintre cele mai importante decizii atunci când vrei rezultate durabile. Indiferent că e vorba despre reparații, întreținere sau modernizare, diferența dintre o lucrare reușită și una care...

Ce este un portofel digital și cum funcționează?

Uneori, tehnologia îți dă senzația că ți-a băgat tot buzunarul într-o singură aplicație. Ți-ai cumpărat cafeaua cu telefonul, biletele de tren stau ordonate în e-mail, iar cardurile de loialitate își fac loc în spatele unui gest de swipe. Apoi apare întrebarea: și...

De ce funcționează cartea „Drumul către o altă dimensiune” când vine vorba de curaj?

Sunt povești care te prind prin artificii și altele care te prind pentru că, fără să vrei, te regăsești în ele. Romanul lui Bradu Mihai Dan intră în a doua categorie. Deși are magie, săbii, brățări care sfidează logica și sate fantastice, miza lui reală este un lucru...

Există grupuri de sprijin pentru rezidenții din caminele de batrani și familiile lor?

De ce avem nevoie de sprijin când îmbătrânim Când cineva drag se mută într-un centru rezidențial, nu se schimbă doar adresa. Se schimbă ritmul zilei, sunetul dimineților, micile ritualuri pe care înainte le făceam aproape fără să ne dăm seama. Pentru unii, mutarea...

Cum să aleg mobilierul pentru o cameră de oaspeți?

E tentant să treci direct la cumpărături, dar cel mai înțelept prim pas este să te gândești la oamenii care vor dormi acolo. Dacă vin părinții pentru câteva nopți, vor aprecia o saltea prietenoasă cu spatele, o veioză cu întrerupător ușor și un raft la îndemână pentru...

Printare BANNER

Într-o lume dominată de reclame digitale și de ecrane luminoase, mulți antreprenori au senzația că materialele tipărite și-au pierdut relevanța. Realitatea este însă alta: un print banner de mari dimensiuni, amplasat strategic într-un loc cu trafic intens, poate...

Procedura de implant dentar: cât de dureroasă este?

Un implant dentar reprezintă o soluție modernă și eficientă pentru înlocuirea dinților lipsă. Acesta constă într-o mică structură din titan, care este inserată chirurgical în osul maxilarului, având rolul de a susține o coroană dentară, un pod sau o proteză....

Cum pot obține certificatul de autenticitate pentru un ceas de lux vintage?

Când intri în lumea ceasurilor vintage, afli repede că același cuvânt poate însemna lucruri diferite. „Certificat de autenticitate” sună ca o umbrelă sigură, numai bună de deschis pe ploaia de dubii. Numai că marile mărci folosesc documente variate, cu roluri și...

Ce flori sunt potrivite pentru un buchet destinat unei persoane foarte ocupate?

O persoană foarte ocupată trăiește în zile scurte, cu agende lungi și pauze rare. Când primește un buchet, ideal ar fi ca darul să nu devină încă o sarcină de gestionat, ci o gură de aer. Nu vorbim doar despre frumusețe, ci și despre o experiență ușoară, flori care...

Te gandesti de ceva vreme sa iti deschizi propriul magazin online cu haine? Daca raspunsul tau este da, trebuie sa stii ca acum este cel mai bun moment sa faci acest pas. Industria de fashion este in continua crestere, de la an la an. Ceea ce inseamna oportunitati de business usor de accesat.

Este putin spus ca ne place sa facem cumparaturi online, mai ales cand e vorba de haine. Ne place sa ne reinnoim garderoba periodic, iar magazinele online au facut acest proces mai simplu si mai placut. Hainele mult dorite sunt doar la cateva clicuri distanta si, in plus, ne sunt livrate la usa.

Pentru cei care sa gandesc la o afacere proprie, nisa de fashion inca ofera locuri disponibile. Este adevarat ca nu e tocmai usor sa pornesti si sa conduci o afacere. Dar, daca esti dipus(a) sa dedici timp, efort si resurse, recompensele pot fi extraordinare.

Ce trebuie sa faci pentru a incepe o afacere cu haine online? Ti-am pregatit mai jos o lista cu pasi esentiali, pentru a te ajuta sa pornesti la drum. Nu uita si de aspectele legale, ce tin de infiintarea unei societati comerciale.

1. Identifica o nevoie in piata

Poate ca ai deja cateva idei de produse. Cu toate astea, nu sari in a lua decizii. Unul din motivele pentru care anumiti antreprenori esueaza este faptul ca nimeni nu vrea sa le incerce produsele.

Pentru a vedea daca exista cerere pentru anumite produse, trebuie sa incepi prin a face un studiu de piata. Google Trends si Facebook Ad Library sunt doua unelte gratuite care te ajuta in acest sens. Vezi cat de cautate sunt produsele sau ce produse sunt cele mai promovate platit de magazinele existente.

2. Identifica si cunoaste-ti audienta targetata

Pe langa identificarea cererii in piata, mai trebuie sa gasesti audienta ideala pentru produsele tale. Mai mult, trebuie sa ajungi sa o cunosti bine (varsta, ocupatie, statut social, preferinte, hobby-uri, interese etc.).

La ce te ajuta asta? Vei stii cum sa abordezi clientii, cu ajutorul reclamelor si campaniilor de marketing, pentru ca acestia sa cumpere de la tine.

3. Configureaza-ti planul de business pentru linia ta de articole vestimentare

Nu este suficient doar sa infiintezi o companie si sa incepi sa vinzi. Trebuie sa ai un plan de business in spate. Incepe prin a defini compania/afacerea ta, care este misiunea si ce anume vinzi.

Apoi, stabileste ce obiective vrei sa atingi. Obiectivele trebuie sa fie realiste, actionabile, specifice si masurabile.

Cum planuiesti sa atingi aceste obiective? Aici trebuie sa pregatesti anumiti pasi si strategii menite sa te ajute. Poate va fi necesar sa mai faci modificari pe parcurs, dar este important sa ai de unde incepe.

De ce crezi ca vei avea succes? Cum te diferentiezi de competitie? Aici intra in scena studiul de piata.

4. Gaseste un producator/furnizor pentru produse

Este foarte important sa gasesti producatori de incredere. De aceea, este recomandat sa dedici timp acestui aspect si sa probezi ceea ce gasesti, inainte sa iei o decizie (discutii directe cu producatorul/furnizorul).

Pe langa costurile generate de productia pieselor vestimentare, trebuie sa iei in calcul si cheltuielile legate de transport. Asadar, chiar daca gasesti un furnizor mai ieftin in strainatate, vezi daca nu cumva dai pe transport banii economisiti pe productie.

Vezi mai multe variante (furnizori/producatori) inainte sa iei o decizie finala. Bineinteles, nu uita de calitate.

5. Stabileste brand-ul sub care vei vinde

Fie ca vinzi piese apartinand unor marci consacrate sau iti creezi propria linie de haine, va trebui sa ai un brand. Lumea trebuie sa te poata recunoaste din multitudinea de afaceri din nisa de fashion. Un brand bine conturat te ajuta.

6. Pune-ti la punct magazinul

Odata ce ai produsele, te poti apuca de pus la punct magazinul online. Alege cu atentie platforma pe care iti vei desfasura activitatea, din moment ce te poate ajuta sau incurca.

Un magazin cu haine online nu este dificil de pus la punct, cand folosesti platforma adecvata. O platforma SaaS, cum e Gomag, e numai buna pentru situatia ta. Trebuie doar sa ai putina rabdare pentru a intelege cum functioneaza.

In mare, un magazin online are nevoie de o tema, setari referitoare la design/aspect, urcarea produselor in site, adaugare poze si descrieri, preturi si alte detalii legate de oferte. Pe masura ce setezi magazinul, vei vedea ce mai este nevoie. Pentru asta, nu ezita sa accesezi si zona de suport a platformei, unde gasesti toata informatia de care ai nevoie.

7. Alege un pret de vanzare potrivit

Din ce motiv aleg oamenii sa-si deschida propria afacere? Pentru castig (bani), bineinteles. Dar, pentru a castiga bani, trebuie mai intai sa iti amortizezi cheltuielile. Recomandarea este sa nu setezi preturi dupa ureche.

Vezi exact ce cheltuieli ai (cu marfa, depozitarea, transportul, marketing, salarii etc.) si mai apoi adauga marja de profit. Ideal, pretul produselor ar trebuie sa fie accesibil pentru nisa ta de clienti, dar sa iti ofere si tie un profit.

8. Da drumul campaniilor de marketing

Ar fi ideal sa incepi campaniile de marketing inca dinainte sa lansezi magazinul online. Astfel, cresti sansele ca primele vanzari sa aiba loc chiar la lansare. Pregatesti audienta pentru ce urmeaza si le starnesti interesul.

La inceput, cand bugetul de marketing e mai mic, te poti axa pe continut. Blogul din magazin si paginile de social media (inclusiv YouTube) sunt medii excelente pentru a posta continut (de diverse feluri). Vei atrage astfel atentia utilizatorilor si vei creste in mod organic. Trebuie doar sa oferi continut unic si de calitate.

Bineinteles, pe cat se poate, ruleaza si campanii platite, pentru a creste si mai mult vizibilitatea brand-ului si magazinului online.