NEW

Sfaturi practice pentru economisirea de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W

Fie din motive de mediu, fie pentru a economisi bani, exista sfaturi pentru a reduce consumul de combustibil. Prin adoptarea acestor reguli, prelungesti durata de viata a motorului, dar vei reusi sa faci si o economie de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W. Nu este...

Cosulbio.ro – magazinul familiei tale

Deși dieta fără gluten nu include marea majoritate a prăjiturilor tradiționale, dulciurilor și altor tentații similare (deoarece conțin făină de grâu din abundență), există încă un număr mare de produse bio fără gluten, care satisfac dorința de dulciuri și pe care le...

Ce stil de viata iti doresti sa ai la pensie?

Daca ai sub 40 de ani, sansele sa te gandesti serios la pensionare probabil ca sunt foarte mici. Desigur, pensionarea nu se afla in topul subiectelor celor tineri, iar pe fondul pandemiei COVID-19, mersul copiilor la scoala, vacantele puse pe stop, si sanatatea sunt...

10 moduri de a calatori prin lume (aproape) gratuit in 2021

Resorturile de 5 stele, transferurile private si clasa business ne-au facut sa credem ca pentru a calatori trebuie sa spargem vreo banca! Exista loc si pentru turistii cu buget redus, insa te-ai gandit vreodata sa faci un pas mai departe si sa calatoresti fara sa...

Top 10 sfaturi pentru gestionarea timpului

Am auzit cu totii de zicala „time is money”, insa ceea ce nu stiai este ca timpul tau poate fi mult mai valoros decat banii! Timpul iti poate restabili echilibrul in viata si iti poate deschide oportunitati catre ceea ce te implineste cu adevarat. In plus, gestionarea...

De ce Este Importantă Revizia Anuală a Acoperișului: Rolul Esențial al Serviciilor unei Dachdeckerei

Acoperișul este o componentă vitală a oricărei clădiri, oferind protecție împotriva intemperiilor și menținând confortul și siguranța locuinței sau a spațiului comercial. Cu toate acestea, mulți proprietari tind să neglijeze revizia și întreținerea adecvată a...

Montarea Tablei Cutate pentru Acoperișuri Durabile și Elegante

Atunci când vine vorba de acoperișuri durabile și estetice, tabla cutată reprezintă una dintre cele mai populare opțiuni. La AcoperisuriLaCheie.eu, ne mândrim cu expertiza noastră în montarea tablei cutate, oferind soluții personalizate pentru nevoile și preferințele...

Cum alegi pantofii potriviți pentru evenimente?

Atunci când vine vorba de alegerea pantofilor potriviți pentru diverse evenimente, există câteva aspecte esențiale de luat în considerare, de la tipul de eveniment și codul vestimentar până la confort și preferințele personale. Fie că este vorba despre o ocazie...

Expertiză Profesională în Acoperișuri și Tinichigerie la Dachdecker und Spengler

La Dachdecker und Spengler, ne mândrim cu experiența noastră vastă în montarea, repararea și întreținerea acoperișurilor și elementelor de tinichigerie în Austria. Oferim servicii de cea mai înaltă calitate pentru a vă asigura un acoperiș durabil și funcțional. Montaj...

De ce sunt scuterele electrice alegerea ideală pentru livratorii de mâncare

Imagine de Lukas Bee. pe Unsplash.com   Cu siguranță te-ai întrebat de ce scuterele electrice sunt considerate alegerea ideală pentru livratorii de mâncare. Ei bine, acest lucru se datorează unei serii de avantaje care fac din ele partenerul perfect pentru cei...

Mânerele ca elemente de design: Cum să îmbini estetica și funcționalitatea în mobilierul de bucătărie

Imagine de Christian Mackie pe Unsplash.com Astăzi, vom explora un aspect esențial al designului de mobilier de bucătărie: mânerele. Aceste componente mici, dar esențiale, sunt adesea subevaluate în procesul de creare a mobilei, însă ele pot aduce un plus de estetică...

Redecorează-ți casa odată cu venirea primăverii! Top 3 sfaturi pentru a obține rezultatele dorite

Poză de Pixabay pe Pexels.com Venirea primăverii aduce cu ea schimbarea, motiv pentru care este cazul să te uiți în jurul tău și să observi ce lucruri necesită schimbare. Dacă ai decis că locuința ta se numără printre ele, atunci trebuie să iei măsuri cât mai repede...

Siguranțe automate de curbă B – definiție, rol și caracteristici

Poză de Markus Spiske pe Unsplash.com Siguranțele sunt printre cele mai importante componente ale unei instalații electrice. Acestea oferă protecție împotriva unor riscuri majore presupuse de folosirea curentului electric. Există mai multe tipuri de siguranțe, iar...

De ce să cumperi un apartament în centrul Bucureștiului?

Cumpărarea unui apartament în centrul Bucureștiului poate fi o alegere strategică și benefică pentru cei care își doresc să trăiască într-un mediu urban vibrant și plin de oportunități. Cu o istorie bogată, arhitectură impresionantă și acces facil la facilități și...

Mersul pe bicicletă: cele mai importante avantaje pe care le are pentru dezvoltarea copilului tău

Poză de Narciso Arellano pe Unsplash.com   Mersul pe bicicletă este una din acele distracţii atemporale, care creează punţi între generaţii, prilejuri de socializare şi deconectare de la distragerile digitale, însă beneficiile sale pentru o dezvoltare armonioasă...

Daca concurentii dvs. nu ofera chat live (sau  ofera suport pentru chat-uri de calitate inferioara), asta va ofera spatiu pentru a face acest lucru corect si pentru a castiga in fata lor. De aceea recomandarea noastra merge catre relatii cu clientii dedicate, cu ajutorul firmelor specializate, asa cum este si cea din linkul anterior.

Ganditi-va la acest lucru: daca ati fi un client grabit sa incercati sa decideti intre doua produse, ati ridica telefonul si a solicita asistenta pentru a primi raspunsurile la intrebarile dvs. sau ati fi mai tentat de compania care este disponibila pe site-ul lor ?

Majoritatea oamenilor sunt mai susceptibili sa puna intrebari prin chat decat sunt dispusi sa faca un apel telefonic. De fapt, mai mult de jumatate dintre consumatori prefera chat-ul decat asistenta telefonica.

Datele chat-ului live ajuta la informarea deciziilor despre produs

Un avantaj major pentru furnizarea de asistenta prin chat sunt toate datele pe care le puteti colecta. In functie de software-ul de chat live, ar trebui sa fiti capabil sa stocati, sa organizati si sa etichetati chaturile pentru a le filtra pentru revizuire ulterior. Punand munca in fata pentru a sorta chat-urile si a le revizui, puteti crea o colectie de date care va informeaza echipa de asistenta – si echipele de produse si marketing.

Pentru un punct de plecare simplu, dezvoltati un set de etichete pe care toti agentii le vor folosi si faceti-i sa eticheteze chaturile lor. Luati in considerare etichetarea pentru lucruri precum cererile de functii si bug-uri, precum si dupa tipul de intrebare sau subiect pentru a ajuta la identificarea problemelor frecvente. Pe masura ce etichetati dupa tip, veti putea localiza locurile din produsul dvs. care ar putea avea nevoie de actualizare sau care necesita mai multe documentatii de asistenta pentru a va ajuta clientii.

Clientii de astazi devin din ce in ce mai confortabili cu tehnologia de chat live. Si nu numai ca o prefera, de asemenea, o asteapta.

Dincolo de imbunatatirea experientei clientilor, capacitatea de a creste productivitatea agentului – combinata cu datele pe care le veti colecta – va va duce la un succes mai mare cu chat-ul live, ca parte a planului dvs. de asistenta pentru clienti.

De ce serviciul de chat in timp real nu este optional

Odata cu trecerea anilor, mai multe conversatii cu oameni nu sunt deloc conversatii traditionale. Apelarea unui prieten vechi pentru a fi la curent nu este chiar atat de comuna in comparatie cu acum 20 de ani,  desi serviciile de mesaje si aplicatiile conduc la modul in care oamenii raman in contact intre ei. Cu aceasta schimbare in comunicare, clientii schimba, de asemenea, modul in care interactioneaza cu serviciul pentru clienti, inclusiv un motiv de cerere pentru  solutii de chat live .

In lumea afacerilor, timpul inseamna bani si nu se poate nega faptul ca chat-ul live face ca agentii sa fie mai eficienti. Nu numai ca pot avea mai multe conversatii de chat care se desfasoara in acelasi timp, dar pot fi, de asemenea, disponibili pentru a va ajuta sa beneficiati de raspunsuri in acelasi timp. Aceasta abilitate a agentului de a-si schimba atentia  inseamna ca poate sterge jurnalul problemelor clientului mai repede ca niciodata.