NEW

Sfaturi practice pentru economisirea de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W

Fie din motive de mediu, fie pentru a economisi bani, exista sfaturi pentru a reduce consumul de combustibil. Prin adoptarea acestor reguli, prelungesti durata de viata a motorului, dar vei reusi sa faci si o economie de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W. Nu este...

Cosulbio.ro – magazinul familiei tale

Deși dieta fără gluten nu include marea majoritate a prăjiturilor tradiționale, dulciurilor și altor tentații similare (deoarece conțin făină de grâu din abundență), există încă un număr mare de produse bio fără gluten, care satisfac dorința de dulciuri și pe care le...

Ce stil de viata iti doresti sa ai la pensie?

Daca ai sub 40 de ani, sansele sa te gandesti serios la pensionare probabil ca sunt foarte mici. Desigur, pensionarea nu se afla in topul subiectelor celor tineri, iar pe fondul pandemiei COVID-19, mersul copiilor la scoala, vacantele puse pe stop, si sanatatea sunt...

10 moduri de a calatori prin lume (aproape) gratuit in 2021

Resorturile de 5 stele, transferurile private si clasa business ne-au facut sa credem ca pentru a calatori trebuie sa spargem vreo banca! Exista loc si pentru turistii cu buget redus, insa te-ai gandit vreodata sa faci un pas mai departe si sa calatoresti fara sa...

Top 10 sfaturi pentru gestionarea timpului

Am auzit cu totii de zicala „time is money”, insa ceea ce nu stiai este ca timpul tau poate fi mult mai valoros decat banii! Timpul iti poate restabili echilibrul in viata si iti poate deschide oportunitati catre ceea ce te implineste cu adevarat. In plus, gestionarea...

Ce aplicații practice are o acoperire de 3×4 m în curte sau pe șantier și ce accesorii accelerează montajul?

Vremea are prostul obicei să strice planurile exact când îți e lumea mai dragă. Unde te aștepți la soare blând, apare o ploaie scurtă; unde credeai că e adiere, vine un vânt care-ți ia totul pe sus. Din ce am observat eu, o prelată de 3×4 m îți dă un fel de control...

Servicii incinerare animale de companie – sprijin pentru sufletul tău: adio cu demnitate pentru câini și pisici

Durerea pierderii și nevoia unui rămas-bun demn Pierderea unui animal de companie este una dintre cele mai grele încercări pe care le putem trăi. Câinii și pisicile nu sunt doar animale, ci membri ai familiei, prezențe care ne oferă iubire necondiționată, sprijin...

Strategii eficiente de publicare pe rețele pentru un impact SEO maxim

Dacă în urmă cu un deceniu accentul era pus aproape exclusiv pe optimizarea on-page, astăzi jocul SEO se câștigă mai ales prin vizibilitatea și autoritatea obținute în afara propriului site. Iar aici intervine o strategie care, deși veche, continuă să producă...

Care sunt cele mai bune produse de curățare pentru mobila outlet?

Mobilierul din outlet are un fel de istorie a lui: a stat în showroom, a fost atins, mutat, admirat, poate chiar ignorat o vreme prin depozit. Nu e „second”, dar nici proaspăt scos din cutie. De aici pleacă ideea că nu-i ajunge să fie doar frumos, are nevoie să fie...

Ce tehnologie modernă (AI, CCTV, control acces) aduce cel mai mare ROI pentru companiile de paza?

De ce ROI-ul din securitate nu înseamnă doar cifre, ci și liniște operațională? În București, unde fiecare minut se măsoară în trafic, iar fiecare metru pătrat din clădirile de birouri are un cost pe măsură, investițiile în tehnologie trebuie să se întoarcă repede și...

Cum iti alegi rutina de ingrijire a parului in functie de tipul tau de scalp

Atunci cand vorbim despre produse pentru ingrijirea parului, majoritatea dintre noi ne concentram exclusiv pe firele de par – daca sunt uscate, deteriorate, vopsite sau electrizate. Insa adevarul este ca sanatatea si frumusetea parului pornesc de la scalp. Un scalp...

Pentru cine sunt ideale testele medicale la domiciliu?

Poate te-ai întrebat vreodată dacă are sens să faci analize fără să te duci la clinică. Fără drumuri, fără timp pierdut pe holuri, fără programări amânate din lipsă de locuri. Conceptul de testare medicală direct din confortul casei nu e doar o idee comodă. Pentru...

Cum se diferențiază leziunile benigne de cele maligne?

De fiecare dată când cineva descoperă un nodul, o pată pe piele sau primește un rezultat neclar la o ecografie, apare aceeași întrebare apăsătoare. Este ceva benign sau malign. Din ce am observat eu, dilema nu e doar medicală, ci profund omenească. De aici curg...

Este sigur să folosesc o nacelă pe timp de ploaie sau vânt?

Dacă te-a prins vreodată o ploaie zdravănă în timp ce erai în cupa unei nacele, știi sentimentul acela ciudat când totul pare brusc mai complicat. Mânerele sunt ude, vizibilitatea scade, iar vântul își schimbă ritmul exact când ai nevoie de liniște. Întrebarea care...

Extinderea afacerii pe piața bulgară: merită?

Dacă vrei să intri pe o piață apropiată geografic și cultural, Bulgaria apare repede pe listă. Țara e în UE, are regim fiscal competitiv și acces la Coridorul IV, porturile de la Marea Neagră și puncte rutiere rapide cu România. Înainte de orice, clarifică produsul...

Daca concurentii dvs. nu ofera chat live (sau  ofera suport pentru chat-uri de calitate inferioara), asta va ofera spatiu pentru a face acest lucru corect si pentru a castiga in fata lor. De aceea recomandarea noastra merge catre relatii cu clientii dedicate, cu ajutorul firmelor specializate, asa cum este si cea din linkul anterior.

Ganditi-va la acest lucru: daca ati fi un client grabit sa incercati sa decideti intre doua produse, ati ridica telefonul si a solicita asistenta pentru a primi raspunsurile la intrebarile dvs. sau ati fi mai tentat de compania care este disponibila pe site-ul lor ?

Majoritatea oamenilor sunt mai susceptibili sa puna intrebari prin chat decat sunt dispusi sa faca un apel telefonic. De fapt, mai mult de jumatate dintre consumatori prefera chat-ul decat asistenta telefonica.

Datele chat-ului live ajuta la informarea deciziilor despre produs

Un avantaj major pentru furnizarea de asistenta prin chat sunt toate datele pe care le puteti colecta. In functie de software-ul de chat live, ar trebui sa fiti capabil sa stocati, sa organizati si sa etichetati chaturile pentru a le filtra pentru revizuire ulterior. Punand munca in fata pentru a sorta chat-urile si a le revizui, puteti crea o colectie de date care va informeaza echipa de asistenta – si echipele de produse si marketing.

Pentru un punct de plecare simplu, dezvoltati un set de etichete pe care toti agentii le vor folosi si faceti-i sa eticheteze chaturile lor. Luati in considerare etichetarea pentru lucruri precum cererile de functii si bug-uri, precum si dupa tipul de intrebare sau subiect pentru a ajuta la identificarea problemelor frecvente. Pe masura ce etichetati dupa tip, veti putea localiza locurile din produsul dvs. care ar putea avea nevoie de actualizare sau care necesita mai multe documentatii de asistenta pentru a va ajuta clientii.

Clientii de astazi devin din ce in ce mai confortabili cu tehnologia de chat live. Si nu numai ca o prefera, de asemenea, o asteapta.

Dincolo de imbunatatirea experientei clientilor, capacitatea de a creste productivitatea agentului – combinata cu datele pe care le veti colecta – va va duce la un succes mai mare cu chat-ul live, ca parte a planului dvs. de asistenta pentru clienti.

De ce serviciul de chat in timp real nu este optional

Odata cu trecerea anilor, mai multe conversatii cu oameni nu sunt deloc conversatii traditionale. Apelarea unui prieten vechi pentru a fi la curent nu este chiar atat de comuna in comparatie cu acum 20 de ani,  desi serviciile de mesaje si aplicatiile conduc la modul in care oamenii raman in contact intre ei. Cu aceasta schimbare in comunicare, clientii schimba, de asemenea, modul in care interactioneaza cu serviciul pentru clienti, inclusiv un motiv de cerere pentru  solutii de chat live .

In lumea afacerilor, timpul inseamna bani si nu se poate nega faptul ca chat-ul live face ca agentii sa fie mai eficienti. Nu numai ca pot avea mai multe conversatii de chat care se desfasoara in acelasi timp, dar pot fi, de asemenea, disponibili pentru a va ajuta sa beneficiati de raspunsuri in acelasi timp. Aceasta abilitate a agentului de a-si schimba atentia  inseamna ca poate sterge jurnalul problemelor clientului mai repede ca niciodata.