Daca concurentii dvs. nu ofera chat live (sau ofera suport pentru chat-uri de calitate inferioara), asta va ofera spatiu pentru a face acest lucru corect si pentru a castiga in fata lor. De aceea recomandarea noastra merge catre relatii cu clientii dedicate, cu ajutorul firmelor specializate, asa cum este si cea din linkul anterior.
Ganditi-va la acest lucru: daca ati fi un client grabit sa incercati sa decideti intre doua produse, ati ridica telefonul si a solicita asistenta pentru a primi raspunsurile la intrebarile dvs. sau ati fi mai tentat de compania care este disponibila pe site-ul lor ?
Majoritatea oamenilor sunt mai susceptibili sa puna intrebari prin chat decat sunt dispusi sa faca un apel telefonic. De fapt, mai mult de jumatate dintre consumatori prefera chat-ul decat asistenta telefonica.
Datele chat-ului live ajuta la informarea deciziilor despre produs
Un avantaj major pentru furnizarea de asistenta prin chat sunt toate datele pe care le puteti colecta. In functie de software-ul de chat live, ar trebui sa fiti capabil sa stocati, sa organizati si sa etichetati chaturile pentru a le filtra pentru revizuire ulterior. Punand munca in fata pentru a sorta chat-urile si a le revizui, puteti crea o colectie de date care va informeaza echipa de asistenta – si echipele de produse si marketing.
Pentru un punct de plecare simplu, dezvoltati un set de etichete pe care toti agentii le vor folosi si faceti-i sa eticheteze chaturile lor. Luati in considerare etichetarea pentru lucruri precum cererile de functii si bug-uri, precum si dupa tipul de intrebare sau subiect pentru a ajuta la identificarea problemelor frecvente. Pe masura ce etichetati dupa tip, veti putea localiza locurile din produsul dvs. care ar putea avea nevoie de actualizare sau care necesita mai multe documentatii de asistenta pentru a va ajuta clientii.
Clientii de astazi devin din ce in ce mai confortabili cu tehnologia de chat live. Si nu numai ca o prefera, de asemenea, o asteapta.
Dincolo de imbunatatirea experientei clientilor, capacitatea de a creste productivitatea agentului – combinata cu datele pe care le veti colecta – va va duce la un succes mai mare cu chat-ul live, ca parte a planului dvs. de asistenta pentru clienti.
De ce serviciul de chat in timp real nu este optional
Odata cu trecerea anilor, mai multe conversatii cu oameni nu sunt deloc conversatii traditionale. Apelarea unui prieten vechi pentru a fi la curent nu este chiar atat de comuna in comparatie cu acum 20 de ani, desi serviciile de mesaje si aplicatiile conduc la modul in care oamenii raman in contact intre ei. Cu aceasta schimbare in comunicare, clientii schimba, de asemenea, modul in care interactioneaza cu serviciul pentru clienti, inclusiv un motiv de cerere pentru solutii de chat live .
In lumea afacerilor, timpul inseamna bani si nu se poate nega faptul ca chat-ul live face ca agentii sa fie mai eficienti. Nu numai ca pot avea mai multe conversatii de chat care se desfasoara in acelasi timp, dar pot fi, de asemenea, disponibili pentru a va ajuta sa beneficiati de raspunsuri in acelasi timp. Aceasta abilitate a agentului de a-si schimba atentia inseamna ca poate sterge jurnalul problemelor clientului mai repede ca niciodata.
Comentarii recente