Orice societate, companie sau afacere produce în cadrul activităților sale numeroase activități. Dar, după o anumită perioadă de timp, acestea trebuie să fie arhivate. În acest moment, intră în joc cele mai bune servicii de arhivare și depozitare.
Datele și conținuturile profesionale cresc exponențial, iar acest lucru pune companiile în fața unor provocări în ceea ce privește stocarea documentelor. Multe organizații păstrează încă copii originale, tipărite, ale datelor lor, fără să fie conștiente de costurile și ineficiența acestei metode de arhivare.
În plus, înăsprirea reglementărilor privind protecția datelor complică problema conformității, o provocare inevitabilă pentru întreaga lume a afacerilor. Pentru a înrăutăți situația, cererile clienților se îndreaptă acum către servicii mai raționalizate și mai sigure. Ești familiarizat cu această situație?
Principalele avantaje ale serviciilor de arhivare și depozitare
Piața răspunde la aceste provocări prin crearea de soluții digitale pentru firme. În ceea ce privește gestionarea documentelor, una dintre cele mai recente tendințe, cunoscută sub numele de servicii de gestionare a conținutului, dar și servicii arhivare preț, oferă o gamă largă de funcționalități de gestionare a conținutului care permit digitalizarea documentelor pentru a transforma conținutul corporativ într-un activ digital care aduce valoare adăugată.
Această soluție tehnologică oferă întreprinderilor posibilitatea de a automatiza fluxurile de lucru și de a centraliza datele pentru a rezolva problemele legate de stocarea documentelor fizice. Cei care aleg soluțiile de arhivare și depozitare pot să profite de o mulțime de avantaje.
Reducerea costurilor
Foarte multe companii se confruntă cu lipsa unui spațiu de depozitare suficient, un lucru care duce la costuri mai ridicate. În fața unor creșteri de preț din domeniul imobiliarelor și a măririi cantității de documente de gestionat, firmele au o nevoie imperioasă de servicii de arhivare documente preț, de metode mai durabile și mai eficiente.
O soluție de arhivare și depozitare documente poate reduce costurile și poate diminua necesitatea de a păstra arhivele. Toate documentele fizice care trebuie stocate sunt trimise la un sistem de gestionare și arhivare a documentelor, care oferă un serviciu mai eficient din punct de vedere al costurilor decât stocarea lor la fața locului.
Câștigi mai mult spațiu
O soluție de arhivare externă este cea mai bună soluție care te ajută să te bucuri de mai mult spațiu, de spații de birou eliberate în profitul salariaților. Pentru companiile care a un sediu în centrul unui oraș, unde costurile sunt mai ridicate, optimizarea spațiului este un lucru foarte bun.
Câștigarea de spațiu este un lucru foarte bun sau o oportunitate pentru a efectua o aranjare optimă a locului și a ameliora spațiul de lucru pentru angajați.
Câștigi mai mult timp
Economiile de timp sunt un atu indiscutabil atunci când vine vorba despre servicii de arhivare și depozitare. Arhivarea este o sarcină care necesită mult timp. Eliberează-ți angajații, încredințând această sarcină unui expert.
Aceste lucruri, duc în mod evident, la un plus de productivitate și de exploatabilitate. Economiile de timp și de bani, dar și de spațiu sunt cele care duc la mărirea productivității. Externalizarea este cea care eliberează resurse interne pe care le poți aloca altor sarcini strategice, mai aproape de obiectivele tale de performanță.
În plus, închirierea unei unități de depozitare a arhivelor te asigură de faptul că documentele arhivate sunt perfect utilizabile. Furnizorul de servicii își menține serviciul în permanență pentru a se asigura că documentele tale sunt întotdeauna disponibile.
Accesul rapid la documente este vital în caz de urgență, cum ar fi adăugarea de noi funcții, documentația de asigurare sau orice migrații tehnice care ar putea necesita utilizarea vechilor documente de arhivă.
Siguranța datelor
Serviciile de arhivare și depozitare sunt cele care vor securiza documentele tale importante și se vor evita mai ales riscurile de pierderi, de furt și de distrugere involuntară.
Poate să fie dificil uneori să ții evidența tuturor lucrurilor și este ușor să pierzi documente importante. Aici intervine arhivarea și depozitarea documentelor. Conformitatea cu legislația, îmbunătățirea performanței afacerii, reducerea costurilor, interesul istoric: există o mulțime de motive pentru a alege servicii de depozitare și arhivare.
Profesionistul care oferă astfel de servicii dispune de spații care îndeplinesc standardele de protecție. Spațiul de depozitare este echipat pentru a fi protejat împotriva incendiilor, daunelor provocate de apă, dăunătorilor, intrușilor și impurităților (de exemplu, praf).
De asemenea, furnizorul de servicii va pune la dispoziție un mediu specific capabil să găzduiască arhive de toate tipurile: de exemplu, un depozit specializat, un seif, un server de calculator. În plus, acesta adoptă o politică de arhivare axată pe securitatea, trasabilitatea și accesibilitatea documentelor.
Control asupra bugetului
Stocarea documentelor cu un arhivator terț va oferi un control mai mare asupra bugetului și a costurilor anuale fixe. Se pot controla investițiile interne și actualizările periodice.
Costurile sunt reduse prin eliminarea costurilor legate de locația de depozitare, achiziționarea de consumabile de arhivare și costurile de gestionare a documentelor (de exemplu, personalul care se ocupă de arhive). Mai mult, partenerul de stocare comunică costul anual al serviciilor sale, astfel încât nu există surprize neplăcute sau derapaje bugetare.
Expertiză vastă în domeniul arhivării
Prin externalizarea arhivării, beneficiezi de serviciile unor experți în domeniu. Furnizorul de servicii este un partener de încredere. Acesta îți poate oferi asistență personalizată și pe termen lung.
Un contract de servicii oferă cadrul pentru colaborarea ta. Documentul, marcat cu ștampila de timp, enumeră toate constrângerile și obligațiile ambelor părți în ceea ce privește gestionarea documentelor tale fizice și digitale: de exemplu, actualizarea, containerizarea, indexarea computerizată.
Ai de asemenea, întotdeauna controlul asupra tuturor arhivelor tale. Ai libertatea de a defini accesul și de a întocmi o listă a persoanelor autorizate să acceseze și să modifice arhivele. Asigură-te doar de faptul că incluzi această clauză în contract.
Tipuri de arhivare a datelor
Furnizorii de servicii oferă o alternativă între arhivarea fizică și cea digitală. Arhivarea fizică se referă la documentele pe hârtie: de exemplu, dosare juridice, dosare de resurse umane, documente contabile, documente de patrimoniu. Aceasta include, de asemenea, alte suporturi fizice, cum ar fi prototipurile, broșurile și arhivele audiovizuale.
Arhivatorul terț va pune la dispoziție depozite sau spații de depozitare dedicate, adaptate la diferite tipuri de arhivare. Spațiile dedicate depozitării oferă condiții optime de confidențialitate și trasabilitate (controlul și monitorizarea persoanelor care au acces la arhive).
Arhivele electronice sunt utilizate în general pentru documente probatorii, juridice și sensibile. Arhivele virtuale sunt stocate în seifuri electronice sau în spații digitale de tip cloud.
Comentarii recente