Facebook, Instagram, Twitter. Dacă sunteți un comerciant inteligent, ați utilizat acești giganți de top social media pentru a vă împărtăși conținutul, a vă promova produsele și serviciile și a vă dezvolta afacerea. Dar platforme rivale sunt create tot timpul, iar în timp ce multe dintre ele nu ating aceleași culmi ale succesului, câteva dintre noile platforme de socializare iau un avânt impresionant. Mai mult, dacă sunteți genul de antreprenor căruia îi place să riște pentru a câștiga, alegerea noilor rețele sociale pentru a vă promova afacerea ar putea aduce beneficii considerabile.
Dacă doriți să mai schimbați vechile rețele și să aduceți un plus de prospețime pentru campania dumneavoastră de marketing vă invit să luați în considerare următoarele platforme pentru publicitate online. Iar dacă acest domeniu îți dă bătăi de cap, cei de la Web Media Marketing îți vor fi de mare ajutor.
1. TikTok
Cunoscut anterior ca Musical.ly, TikTok a devenit un succes uriaș pentru publicul mai tânăr. De fapt, potrivit firmei de cercetare Sensor Tower, TikTok a fost a patra cea mai descărcată aplicație printre toate în 2018. TikTok rulează videoclipuri scurte, similară cu Vine-ul acum închis. Utilizatorii pot crea și partaja cu ușurință conținut video, dar ceea ce diferențiază TikTok de alte platforme de creare video este simplitatea adăugării de suprapuneri muzicale, efecte distractive, filtre și multe altele.
Deși se adresează oricui, majoritatea celor care îl folosesc au în medie în jur de 24 de ani, deci dacă ai un business care se adresează tinerilor, aici este locul perfect de promovare.
2. Lasso
Lasso, care a fost lansat cu mai puțin fast la sfârșitul lui 2018, este practic versiunea de Facebook a TikTok; utilizatorii pot crea și partaja videoclipuri scurte cu filtre și efecte distractive. De asemenea, se pot conecta cu conturile lor de Facebook sau Instagram și pot posta videoclipurile lor în poveștile lor de pe Facebook. O caracteristică care permite adăugarea videoclipurilor Lasso la Instagram Stories se spune că va veni în viitor.
De ce ar trebui să luați în considerare utilizarea: Deși Lasso nu este la fel de popular ca TikTok acum, acesta ar putea rivaliza cu cel mai bun concurent al său în curând, așa că dacă publicul țintă utilizează TikTok, Lasso este o platformă pe care doriți să o urmăriți.
3. Vero
Vero este o alternativă pentru Instagram care se mândrește cu faptul că nu are reclame. Utilizatorii de pe Vero pot partaja conținut precum fotografii, muzică, emisiuni TV, filme, cărți, link-uri și multe altele. În plus, utilizatorii pot decide cine poate vedea fiecare postare alegând între patru categorii: prieteni apropiați, prieteni, cunoscuți sau urmăritori.
Deși nu există anunțuri pe Vero, mărcile pot lucra în continuare cu influenți pe platformă și plătesc pentru a adăuga un buton „Cumpărați acum” la postările lor.
De ce ar trebui să luați în considerare utilizarea acestuia: Fără reclame și algoritmi, Vero este considerată platforma de socializare mai „autentică”. Este perfect pentru companiile care doresc să construiască o relație mai puternică și mai semnificativă cu publicul lor. În plus, deoarece utilizatorii pot împărtăși o gamă atât de largă de conținut, este excelent pentru a afla mai multe despre publicul țintă.
Rămâne la latitudinea fiecăruia…
Aruncați o privire mai atentă la aceste platforme de socializare mai puțin cunoscute,dar cu potențial uriaș pentru a afla care este cea mai bună opțiune pentru afacerea dvs. Abordarea lor mai devreme decât concurența vă poate oferi beneficii mari pentru afacerea dvs. și veți fi cu un pas înaintea competiției. După cum se spune, averea favorizează îndrăznețul.
Comentarii recente