NEW

Sfaturi practice pentru economisirea de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W

Fie din motive de mediu, fie pentru a economisi bani, exista sfaturi pentru a reduce consumul de combustibil. Prin adoptarea acestor reguli, prelungesti durata de viata a motorului, dar vei reusi sa faci si o economie de combustibil cu Shell Helix Ultra 0W. Nu este...

Cosulbio.ro – magazinul familiei tale

Deși dieta fără gluten nu include marea majoritate a prăjiturilor tradiționale, dulciurilor și altor tentații similare (deoarece conțin făină de grâu din abundență), există încă un număr mare de produse bio fără gluten, care satisfac dorința de dulciuri și pe care le...

Ce stil de viata iti doresti sa ai la pensie?

Daca ai sub 40 de ani, sansele sa te gandesti serios la pensionare probabil ca sunt foarte mici. Desigur, pensionarea nu se afla in topul subiectelor celor tineri, iar pe fondul pandemiei COVID-19, mersul copiilor la scoala, vacantele puse pe stop, si sanatatea sunt...

10 moduri de a calatori prin lume (aproape) gratuit in 2021

Resorturile de 5 stele, transferurile private si clasa business ne-au facut sa credem ca pentru a calatori trebuie sa spargem vreo banca! Exista loc si pentru turistii cu buget redus, insa te-ai gandit vreodata sa faci un pas mai departe si sa calatoresti fara sa...

Top 10 sfaturi pentru gestionarea timpului

Am auzit cu totii de zicala „time is money”, insa ceea ce nu stiai este ca timpul tau poate fi mult mai valoros decat banii! Timpul iti poate restabili echilibrul in viata si iti poate deschide oportunitati catre ceea ce te implineste cu adevarat. In plus, gestionarea...

Nicușor Dan nu e omul tuturor. Și asta e foarte bine.

Începe din nou campania electorală. Începe din nou perioada în care fiecare candidat încearcă să spună ce vrei să auzi. Nicușor Dan face exact invers. Nu se pliază, nu se adaptează în funcție de public, nu-și reglează discursul după vântul din sondaje. Este, poate,...

Liderul care a ieșit în stradă înainte să urce la tribună

Nicușor Dan a devenit cunoscut publicului larg ca primar general, dar cei care urmăresc de mai mult timp viața civică din România știu că povestea lui a început cu mult înainte. Cu o luptă dusă pas cu pas, alături de oameni, prin instanțe, prin petiții, prin eforturi...

Generația care nu mai iartă. Ce își doresc, de fapt, tinerii de la un lider politic

Tinerii din România nu mai sunt publicul ușor de impresionat de odinioară. Nu mai votează „cum zice familia”, „cum dă bine” sau „pentru că așa se face”. Nu se mobilizează pentru sigle de partid și nu înghit discursuri goale. Aceasta este generația care a crescut cu...

Ce rămâne din democrație când nu mai există opoziție reală?

Există o tăcere tot mai apăsătoare în politica românească. Nu lipsesc vocile, nu lipsesc opiniile, ci lipsește ceva fundamental: opoziția reală. Între promisiuni și realitate, între doctrine și acțiuni, între stânga și dreapta, granițele au fost șterse cu o viteză...

Cum să practici masajul Nuru într-un spațiu mic?

Originea masajului Nuru și particularitățile sale Masajul Nuru este o formă senzorială de terapie corporală originară din Japonia, cunoscută pentru fluiditatea, intimitatea și conexiunea profundă pe care o creează între parteneri. Numele "Nuru" provine din limba...

De ce avem nevoie de competență, nu de loialitate politică

În ultimii 30 de ani, administrația românească a fost adesea condusă nu de cei mai competenți, ci de cei mai obedienți. Nu de cei care știau, ci de cei care executau, iar asta nu este doar o problemă morală, ci este o explicație directă pentru stagnarea economică,...

România tăcută: Ce ne spune absenteismul despre nevoia de lideri autentici

Uneori, cel mai puternic mesaj nu e cel strigat în stradă, ci cel rostit în tăcere, iar România ultimilor ani a tăcut. Milioane de oameni au ales, de la scrutin la scrutin, să nu mai meargă la vot. Nu pentru că nu le pasă, ci pentru că au obosit să creadă. Această...

Matematicianul care vrea să schimbe România

Sunt puțini oameni în viața publică din România care au avut curajul să aleagă calea grea, atunci când cea comodă le era la îndemână. Și mai puțini sunt cei care, deși ar fi putut rămâne într-un mediu academic internațional de elită, au decis să revină acasă pentru a...

De ce Nicușor Dan este o voce a normalității în politica românească

Câteodată, în România, ai senzația că politicul funcționează după un set de reguli scrise în altă realitate. Una în care interesul public e decorativ, iar coerența devine un defect. La momentul actual, apariția unui om care nu joacă după regulile informale ale...

De ce are nevoie România de un candidat independent în 2025

Am urmărit politica românească suficient cât să înțeleg tiparele după care funcționează. Promisiuni multe, rezultate puține. Oameni care vin și pleacă, dar sistemul rămâne același: opac, blocat, ghidat mai degrabă de interese de partid decât de interesul public....

Cand vine vorba de anvelopele pentru camioane, cerintele de calitate si de service sunt deosebit de ridicate. De aceea, la Anvelopecamion19.ro exista o gama completa de anvelope Paxxon pentru camioane, atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Angajatii sunt specializati in anvelope pentru camioane si in serviciile dedicate acestora si se asigura ca toate lucrarile legate de anvelope sunt efectuate cu promptitudine si in mod fiabil, astfel incat camioanele tale sa nu se defecteze.

Tot ceea ce trebuie sa stii despre anvelopele pentru camioane poate fi gasit pe site-ul acestora, unde poti citi despre diferitele tipuri de anvelope pentru camioane si beneficiile pe care le ofera. Echipa lor va poate ajuta sa alegi anvelopele potrivite pentru vehiculul tau si sa gasesti cele mai bune oferte de pe piata. Asadar, nu ezita sa ii vizitezi chiar astazi pentru a beneficia de cele mai bune servicii posibile pentru anvelopele tale de camion.

Anvelopele pentru vehicule grele sunt impartite in sase game, in functie de destinatia lor. Fiecare gama are avantaje diferite, asa ca este important sa o alegi pe cea potrivita pentru camionul tau.

  1. Anvelope de joasa presiune – Aceste anvelope sunt utilizate de obicei pe camioane mici, vehicule hibride si masini care sunt conduse cu moderatie. Din cauza presiunii scazute, anvelopele de joasa presiune nu sunt recomandate pentru camioanele care sunt frecvent incarcate la maxim.
  2. Anvelope cu presiune standard – Aceste anvelope sunt utilizate cel mai frecvent pe camioanele care sunt incarcate la maximum. Anvelopele cu presiune standard au un indice de presiune mai mare decat cele cu presiune scazuta, ceea ce inseamna ca pot rezista la mai multe sarcini si solicitari.
  3. Anvelope economice – Anvelopele economice sunt ideale pentru camioanele care sunt conduse frecvent si sunt folosite pentru calatorii mai scurte. Acestea au un indice de presiune scazut pentru a le face mai usoare.
  4. Anvelope pentru vehicule grele – Aceste anvelope sunt concepute pentru camioanele care sunt frecvent incarcate la maxim. Au un indice de presiune ridicat si nu sunt recomandate pentru autoturisme sau vehicule hibride.
  5. Anvelope de noroi – Anvelopele de noroi sunt concepute pentru camioanele care sunt utilizate in medii umede. Acestea au o presiune nominala ridicata si nu sunt recomandate pentru autoturisme sau hibrizi.

Cand vine vorba de anvelopele pentru camioane, este important sa iei o serie de masuri in ceea ce priveste conducerea si intretinerea acestora. Pentru a economisi energie, combustibil si, in consecinta, pentru a reduce emisiile de CO2 in atmosfera, este esential sa menti anvelopele umflate la presiunea corecta. Aceasta influenteaza si distanta de franare, cu cat presiunea este mai mica, cu atat distanta de franare este mai mare. In plus, o presiune incorecta a anvelopelor poate duce la o uzura neuniforma, ceea ce duce la o durata de viata mai scurta, cu un impact negativ asupra costurilor tale.

Bucura-te de un clasic consacrat in timp umflandu-ti anvelopele la unul dintre centrele profesionale.

Evita pe cat posibil drumurile proaste si franarile bruste. In cele din urma, confortul la volan este important, mai ales daca doresti ca anvelopele autocamionului sa ramana in conditii optime cat mai mult timp.

Despre anvelopele de iarna

Anvelopele cu crampoane sunt fabricate cu gauri turnate pe banda de rulare a anvelopei din cauciuc . De obicei, exista 80 pana la 100 de gauri turnate pe anvelopa pentru introducerea stiftului. Introducerea se face folosind o unealta speciala care desfasoara orificiul de cauciuc, astfel incat sa poata fi introdusa o jacheta cu stifturi si flansa de la baza jachetei sa poata fi fixata frumos pe fundul gaurii. Stifturile metalice au inaltimi specifice pentru a se potrivi cu adancimile gaurilor turnate in banda de rulare a anvelopei, in functie de adancimea benzii de rulare. Din acest motiv, metalele crampoane pot fi introduse numai atunci cand anvelopele nu au fost conduse. O inserare corecta a stiftului are ca rezultat ca mantaua metalica care este la acelasi nivel cu suprafata benzii de rulare a anvelopei, avand doar partea de stift care iese in afara.

Cand stifturile intra in contact cu pavajele, acestea abrazeaza suprafata asfaltului sau a betonului. Acest lucru poate duce la crearea de praf poluant si uzura pe traiectoria rotii, care impiedica drenarea adecvata. Din acest motiv, anvelopele cu crampoane sunt interzise, ​​cel putin sezonier, in multe jurisdictii.

Zapada compactata dezvolta rezistenta impotriva alunecarii de-a lungul unui plan de forfecare paralel cu zona de contact a anvelopei pe sol. In acelasi timp, partea inferioara a benzilor de rulare a anvelopei comprima zapada pe care se sprijina, creand si frecare. Procesul de compactare a zapezii in interiorul benzilor de rulare necesita ca aceasta sa fie expulzata la timp pentru ca banda de rulare sa compacteze din nou zapada la urmatoarea rotatie. Procesul de compactare/contact functioneaza atat in ​​sensul de mers pentru propulsie si franare, dar si lateral pentru viraj.

Cu cat este mai adanca zapada prin care trece anvelopa, cu atat este mai mare rezistenta intampinata de anvelopa, deoarece compacteaza zapada pe care o intalneste si ara o parte din ea in ambele parti. La un moment dat, pe un unghi dat de panta, aceasta rezistenta devine mai mare decat rezistenta la alunecare obtinuta prin contactul benzii de rulare cu zapada si anvelopele cu putere incep sa alunece si sa se invarteasca. Zapada mai adanca inseamna ca urcarea unui deal fara a invarti rotile motorizate devine mai dificila. Cu toate acestea, efectul de arat/compactare ajuta la franare in masura in care creeaza rezistenta la rulare.