Cand vine vorba de anvelopele pentru camioane, cerintele de calitate si de service sunt deosebit de ridicate. De aceea, la Anvelopecamion19.ro exista o gama completa de anvelope Paxxon pentru camioane, atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Angajatii sunt specializati in anvelope pentru camioane si in serviciile dedicate acestora si se asigura ca toate lucrarile legate de anvelope sunt efectuate cu promptitudine si in mod fiabil, astfel incat camioanele tale sa nu se defecteze.
Tot ceea ce trebuie sa stii despre anvelopele pentru camioane poate fi gasit pe site-ul acestora, unde poti citi despre diferitele tipuri de anvelope pentru camioane si beneficiile pe care le ofera. Echipa lor va poate ajuta sa alegi anvelopele potrivite pentru vehiculul tau si sa gasesti cele mai bune oferte de pe piata. Asadar, nu ezita sa ii vizitezi chiar astazi pentru a beneficia de cele mai bune servicii posibile pentru anvelopele tale de camion.
Anvelopele pentru vehicule grele sunt impartite in sase game, in functie de destinatia lor. Fiecare gama are avantaje diferite, asa ca este important sa o alegi pe cea potrivita pentru camionul tau.
- Anvelope de joasa presiune – Aceste anvelope sunt utilizate de obicei pe camioane mici, vehicule hibride si masini care sunt conduse cu moderatie. Din cauza presiunii scazute, anvelopele de joasa presiune nu sunt recomandate pentru camioanele care sunt frecvent incarcate la maxim.
- Anvelope cu presiune standard – Aceste anvelope sunt utilizate cel mai frecvent pe camioanele care sunt incarcate la maximum. Anvelopele cu presiune standard au un indice de presiune mai mare decat cele cu presiune scazuta, ceea ce inseamna ca pot rezista la mai multe sarcini si solicitari.
- Anvelope economice – Anvelopele economice sunt ideale pentru camioanele care sunt conduse frecvent si sunt folosite pentru calatorii mai scurte. Acestea au un indice de presiune scazut pentru a le face mai usoare.
- Anvelope pentru vehicule grele – Aceste anvelope sunt concepute pentru camioanele care sunt frecvent incarcate la maxim. Au un indice de presiune ridicat si nu sunt recomandate pentru autoturisme sau vehicule hibride.
- Anvelope de noroi – Anvelopele de noroi sunt concepute pentru camioanele care sunt utilizate in medii umede. Acestea au o presiune nominala ridicata si nu sunt recomandate pentru autoturisme sau hibrizi.
Cand vine vorba de anvelopele pentru camioane, este important sa iei o serie de masuri in ceea ce priveste conducerea si intretinerea acestora. Pentru a economisi energie, combustibil si, in consecinta, pentru a reduce emisiile de CO2 in atmosfera, este esential sa menti anvelopele umflate la presiunea corecta. Aceasta influenteaza si distanta de franare, cu cat presiunea este mai mica, cu atat distanta de franare este mai mare. In plus, o presiune incorecta a anvelopelor poate duce la o uzura neuniforma, ceea ce duce la o durata de viata mai scurta, cu un impact negativ asupra costurilor tale.
Bucura-te de un clasic consacrat in timp umflandu-ti anvelopele la unul dintre centrele profesionale.
Evita pe cat posibil drumurile proaste si franarile bruste. In cele din urma, confortul la volan este important, mai ales daca doresti ca anvelopele autocamionului sa ramana in conditii optime cat mai mult timp.
Despre anvelopele de iarna
Anvelopele cu crampoane sunt fabricate cu gauri turnate pe banda de rulare a anvelopei din cauciuc . De obicei, exista 80 pana la 100 de gauri turnate pe anvelopa pentru introducerea stiftului. Introducerea se face folosind o unealta speciala care desfasoara orificiul de cauciuc, astfel incat sa poata fi introdusa o jacheta cu stifturi si flansa de la baza jachetei sa poata fi fixata frumos pe fundul gaurii. Stifturile metalice au inaltimi specifice pentru a se potrivi cu adancimile gaurilor turnate in banda de rulare a anvelopei, in functie de adancimea benzii de rulare. Din acest motiv, metalele crampoane pot fi introduse numai atunci cand anvelopele nu au fost conduse. O inserare corecta a stiftului are ca rezultat ca mantaua metalica care este la acelasi nivel cu suprafata benzii de rulare a anvelopei, avand doar partea de stift care iese in afara.
Cand stifturile intra in contact cu pavajele, acestea abrazeaza suprafata asfaltului sau a betonului. Acest lucru poate duce la crearea de praf poluant si uzura pe traiectoria rotii, care impiedica drenarea adecvata. Din acest motiv, anvelopele cu crampoane sunt interzise, cel putin sezonier, in multe jurisdictii.
Zapada compactata dezvolta rezistenta impotriva alunecarii de-a lungul unui plan de forfecare paralel cu zona de contact a anvelopei pe sol. In acelasi timp, partea inferioara a benzilor de rulare a anvelopei comprima zapada pe care se sprijina, creand si frecare. Procesul de compactare a zapezii in interiorul benzilor de rulare necesita ca aceasta sa fie expulzata la timp pentru ca banda de rulare sa compacteze din nou zapada la urmatoarea rotatie. Procesul de compactare/contact functioneaza atat in sensul de mers pentru propulsie si franare, dar si lateral pentru viraj.
Cu cat este mai adanca zapada prin care trece anvelopa, cu atat este mai mare rezistenta intampinata de anvelopa, deoarece compacteaza zapada pe care o intalneste si ara o parte din ea in ambele parti. La un moment dat, pe un unghi dat de panta, aceasta rezistenta devine mai mare decat rezistenta la alunecare obtinuta prin contactul benzii de rulare cu zapada si anvelopele cu putere incep sa alunece si sa se invarteasca. Zapada mai adanca inseamna ca urcarea unui deal fara a invarti rotile motorizate devine mai dificila. Cu toate acestea, efectul de arat/compactare ajuta la franare in masura in care creeaza rezistenta la rulare.
Comentarii recente