Sunt inca persoane care se intreaba de ce este bine sa isi faca o campanie de SEO si care sunt avantajele oferite de aceasta. Raspunsul este usor de intuit, fara SEO sansele de a ocupa prima pozitie in Google sunt limitate, drept pentru care iti recomandam sa alegi de fiecare data cele mai avantajoase solutii.
Cu ajutorul Seo Accounts vei reusi sa obtii cele mai bune rezultate in campaniile de SEO pentru ca ai la dispozitie cele mai bune tooluri care sa te ajute sa le configurezi corect.
Cuvintele cheie conteaza
Cuvintele cheie sunt valoroase. Dar cat de valoroase sunt acestea? Gandeste-te astfel: atunci cand esti clasat pe prima pozitie pentru anumite cuvinte cheie, nu platesti pentru ele. Asa poti afla cat costa de fapt cuvintele cheie, determinand cat economisesti pentru ca nu trebuie sa platesti PPC.
Putem calcula valoarea SEO prin intelegerea ratelor de clic medii in functie de pozitia site-ului, volumul mediu de cautare lunar si costul mediu pe click al acelui cuvant cheie.
Volumul de cautare a cuvintelor cheie x CTR = Estimarea traficului organic x CPC mediu = Valoarea cuvantului cheie.
Spre exemplu calculul pentru un cuvant cheie cu 40.500 – Volumul lunar mediu de cautare este urmatorul:
- Volumul cautarii x CTR = Sesiuni organice estimate pe luna
- Pozitia # 1 = 40.500 x 32.3% = 13.081
- Pozitia # 2 = 40.500 x 15.63% = 6.330
- Pozitia # 3 = 40.500 x 9.37% = 3.794
- Pozitia # 4 = 40.500 x 5.52% = 2.235
CPC mediu si economii lunare economii lunare:
- volumul cautarii x CTR = Trafic estimat x
- Pozitia medie CPC # 1 = 40.500 x 32.3% = 13.081 x 8.32 $ = 108.833
- Pozitie # 2 = 40.500 x 15.63% = 6.330 x 8.32 $ = 52.665 USD
- Pozitia # 3 = 40.500 x 9.37 % = 3.794 x 8,32 $ = 31,566 $
- Pozitia # 4 = 40,500 0 x 5,52% = 2,235 x 8,32 USD = 18,595 $
La un astfel de exemplu, poti vedea ca expresia cheie slectata este foarte valoroasa si ca merita cu siguranta toata atentia. Acum ca am stabilit de ce este SEO valoros, este important sa oferim mai multe detalii cu privire la importanta toolurilor cumparate in grup.
Continut SEO si calitatea de pe pagina
Ce inseamna intr-adevar continutul de calitate? Continutul de calitate inseamna lucruri diferite pentru oameni diferiti, dar cu adevarat nimic din asta nu conteaza. Ceea ce conteaza cu adevarat este ceea ce defineste Google ca si continut de calitate in ghidurile sale.
Google evalueaza paginile in functie de nevoile indeplinite sau de NM-ul paginii. Google spune intotdeauna ca trebuie sa scriem pentru utilizatori, dar recent au adaugat o definitie la ce artrebui sa insemne „Continut de inalta calitate”. Au lansat asta in august anul trecut si o multime de pagini care nu ofereau informatie de calitate au picat. De ce?
Google a considerat ca aceste pagini au o calitate scazuta, deoarece nu indeplineau liniile directoare de inalta calitate. Cu ajutorul unui instrument de calitate pentru SEO poti obtine informatii despre site-urile tale si despre continutul lor, astfel incat sa il ajustezi corespunzator.
Comentarii recente