O casa de marcat ultra-moderna nu iti transforma unitatea comerciala intr-una high-end, dupa cum s-ar spune. Nu uita faptul ca, atunci cand instalezi un asemenea echipament in noul tau magazin, toti casierii vor fi nevoiti sa urmeze un curs de instruire tinut de echipa care a instalat casa respectiva. Mai exact, cand vine vorba de profesionalism, sunt mai multe lucruri care trebuie luate in calcul – nu doar cat de noua este casa de marcat sau cat de bine arata magazinul.
Unul dintre cele mai importante aspecte ale unei unitati comerciale este personalul – dar nu numai! Iata cateva dintre modurile prin care poti garanta profesionalismul afacerii tale!
Apeleaza la o casa de marcat tip POS!
De ce POS? Ei bine, pe langa faptul ca acest tip de sistem a devenit standard in industrie, echipamentele de acest tip pot fi personalizate pentru fiecare afacere in parte. Drept urmare si casierii tai vor putea gestiona mai usor clientii.
Apoi, un astfel de sistem elimina erorile, mai ales cele de comunicare. POS-ul poate rula chiar si pe dispozitive Android si Apple, scazand drastic numarul de erori privind conexiunea la Internet, introducerea datelor si asa mai departe.
Cumpara un scanner de cod de bare portabil
Majoritatea unitatilor comerciale de dimensiuni medii si mari prezinta un scanner de cod de bare incorporat in tejghea, la casa de marcat. Acesta nu este un lucru neaparat rau, dar poate fi imbunatatit.
Atunci cand ai de-a face cu un stoc mare de produse, este recomandat sa ai in apropiere si un scanner portabil. De exemplu, daca o persoana vine la casa cu 3-4 baxuri de apa, vei spune clientului sa le ridice la nivelul scannerului incorporat? Desigur ca nu – exista situatii in care un scanner portabil este absolut necesar!
Aprofundeaza cunostintele noilor casieri cand magazinul nu este aglomerat
Un lucru foarte des intalnit in unitatile comerciale din Romania este integrarea noilor casieri la locul de munca in perioada cea mai aglomerata a zilei. Daca stii ca supermarket-ul din apropiere are un casier nou, fara experienta, atunci probabil deja stii ca il vei vedea vineri, in jurul orei 18, cand magazinul este plin.
Desi aceasta situatie ii va oferi casierului destula experienta pentru viitor, mereu ar trebui sa existe o perioada de acomodare cu echipamentul de lucru – casa de marcat. Amiezile sunt, de regula, ideale pentru aprofundarea cunostintelor.
Zambetul face totul!
Nu in ultimul rand, tine minte ca nu conteaza cat de moderna este casa de marcat a unitatii comerciale, ce tip de produse vinzi si asa mai departe. La casa, cel mai important lucru este modul in care iti tratezi clientii – anume cu un zambet, indiferent de situatie!
Specialistii in tehnica fiscala, Cria Soft Solutions, se pot ocupa de orice problema tehnica de la nivelul echipamentelor tale fiscale si nu numai – poti avea incredere in ei! Astfel, tot ce iti ramane tie de facut este sa tratezi clientii cu respect.
Cria Soft Solutions iti invata angajatii cum sa se descurce cu o casa de marcat complexa – iar tu trebuie sa ii inveti cum se gestioneaza un client dificil!
Comentarii recente