Ambalajul este primul strat al produsului care ii permite sa fie continut, protejat si conservat. Se refera la ambalajul exterior sau ambalajul vizibil al produsului. Dar, dincolo de functiile sale tehnice, ambalarea este, de asemenea, un adevarat instrument de comunicare.
Daca vanzarile dvs nu progreseaza in ciuda tuturor eforturilor in marketingul digital, ar trebui sa va ganditi la imbunatatirea ambalarii produselor dvs. Aceasta este o arma eficienta si puternica pentru a va satisface si pastra clientii si, astfel, pentru a obtine vanzari regulate.
Importanta ambalajului
Ambalajul reprezinta modul in care articolele arata impachetate astfel incat acestea sa ajunga in stare excelenta la domiciliul clientului. Va permite sa asigurati sosirea buna a produsului, in siguranta. Este, de asemenea, o modalitate de a va surprinde clientii si de a le oferi, la prima vedere, o impresie buna.
Diferitele tipuri de ambalaje
Exista cinci materiale de ambalare de baza: hartie, plastic, tesaturi, sticla, metal si lemn (paleti). Desi nu exista o clasificare standard, putem distinge mai multe tipuri de ambalaje:
Ambalaje personalizate
Va puteti personaliza ambalajul cu un text scris de mana, un detaliu evidentiat in functie de preferintele clientului… Orice fel de multumire este suficient pentru a face cumparatorul sa se simta unic! Va puteti imbunatati strategia de marketing cu un producator ambalaje din carton specializat in proiectarea si fabricarea ambalajelor personalizate.
Ambalaje ecologice si sustenabile
Este o abordare deosebit de inovatoare pentru a face ambalajele ecologice. Pe langa faptul ca sunt ecologice, acest lucru imbunatateste utilizarea spatiului, optimizeaza costurile de transport si reduce amprenta de mediu a companiei dvs.
Ambalaje de lux
Acesta este de obicei folosit pentru a ambala produse high-end.
Ambalaje corporative
Aceasta solutie ofera companiei dumneavoastra privilegiul de a alege modelul care sa raspunda nevoilor sale si sa se potriveasca bugetului sau. Acest lucru va permite sa oferiti pachetului o identitate. Daca nu va puteti permite inca sa imprimati logo-ul companiei dvs., puteti utiliza pur si simplu o stampila sau un autocolant.
Ambalaje minimaliste
In general, destinate produselor de marca in masa, ambalajele minimaliste sunt discrete si renunta la cele inutile pentru a evidentia produsul.
Avantajele ambalajelor personalizate
In primul rand, personalizarea ambalajului va ajuta sa creati mai multa valoare adaugata. Ambalajele personalizate fac posibila o mai buna seducere a consumatorilor. Acest lucru il face pe client fericit atunci cand primeste un pachet al carui ambalaj este iesit din comun. Ulterior, el poate deveni un ambasador al brandului, vorbind cu cei din jurul sau despre achizitia si satisfactia sa. Pe scurt, personalizarea ambalajelor este o modalitate esentiala de a construi loialitatea clientilor.
Ambalajele personalizate fac, de asemenea, posibila iesirea in evidenta fata de concurenta. Va ofera mai multa libertate in alegerea culorii, designului si materialului ambalajului. Optati pentru imagini atractive si de impact pentru a capta atentia si loialitatea clientilor, in special pentru achizitiile impulsive.
Un ambalaj estetic si unic va permite, de asemenea, sa va impuneti imaginea intr-un mod original. Aceasta reprezinta o buna politica de publicitate prin combinarea mediilor de comunicare, cum ar fi site-uri web, brosuri etc.
Ambalajul personalizat este cel mai bun atu al dvs, indiferent daca sunteti in sectorul restaurantelor sau orice alta industrie … Scopul este de a gasi solutii adecvate pentru a va evidentia produsele.
Comentarii recente